BLOND TO GO

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 860 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Blond To Go. Meer weten? Ontdek meer

28 jun 2026 om 14:42 Had cola zero besteld maar gewone cola gekregen. Ook verkeerde saus op een van de broodjes.
24 jun 2026 om 15:57 het eten was heerlijk
24 jun 2026 om 14:17 Lekkere lunch gehad, snel bezorgd, vriendelijk personeel en betaalbaar!
20 jun 2026 om 13:35 Als de stokbroodjes vers waren geweest waren ze waarschijnlijk wel lekker, deze leken meer op een langwerpig beschuit…en van de dag ervoor…ik heb ze uiteindelijk weggegooid omdat ze zo hard waren dat ze verkruimelde…zonde!!!
17 jun 2026 om 14:24 Het broodje taco was de sla al bruin voordat het aankwam heb om 20 over 12 besteld en het was er rond 2 uur belachelijk voor 3 broodjes de smaak was goed maar niet voor de wachttijd.
7 jun 2026 om 15:38 ik bestel al over 1 jaar bij het restaurant goed verpakt alleen jammer dat het croissantje verbrand was en daarom niet te eten was
6 jun 2026 om 18:18 Het eten is altijd goed, vind alleen jammer dat de broodjes wat aan de kleine kant zijn
31 mei 2026 om 18:35 wat ik tot nu toe ook heb besteld is heerlijk
22 mei 2026 om 16:01 missing second cinnamon bun, both dishes cold, still had to be put in the oven.. not great
22 mei 2026 om 14:48 het broodje was opzich wel lekker, alleen de bezorging was erg laat ik heb in de ochtend besteld voor bezorging om 12:20. komen ze het pas om 13:05 leveren
21 mei 2026 om 14:54 De broodjes waren heerlijk
21 mei 2026 om 14:45 Helaas veel te vroeg (half uur) bezorgt, hierdoor waren de warme broodjes helaas niet meer warm.